Als alles klopt, kan iedereen een ‘toptalent’ zijn. Toen niks klopte, was zelfs Steve Jobs een mislukking die met pek en veren bij Apple werd weggestuurd. We jagen kritiek- en gedachteloos ‘talent’ na, maar we kunnen beter zoeken naar de ‘match’. Wie past? Want alle dieren zijn gelijk, maar als je eieren wilt heb je meer aan een kip die goed genoeg is, dan aan een varken dat een toptalent is.

10-puntenplan infographic

klik

Cv downloaden

Een wereld waar de informatie op straat ligt, waar je wordt afgerekend op gedrag, waar moderne, hyper-transparante media vragen om openheid en echtheid en waar doelgroepen kritisch en verspreid zijn.

In dat doolhof ben je op zoek naar nieuwe medewerkers.

Wervingsvisie.nl helpt je bij arbeidsmarkt-communicatie, employer branding en recruitment.

Arbeidsmarktcampagne rechters

‘Een rechter ziet iedereen’

Werken bij de NZa

Campus Connect

Magazine Campus Connect

Bel

Mail

Een aantal producten

Wervings-advies

Trainingen en lezingen

Content-marketing

Trots lid van het Employer Brand Netwerk Lees mijn weblog wervingsvisies
Enter CAPTCHA solution
Listen to audio CAPTCHA

Zodat ik zeker weet dat je geen computer bent

Een vraag? Verder praten?

Hoe kan ik je helpen?

Bij het managen van (de opzet van) een arbeidsmarktcampagne. Een employer branding strategie of een recruitmentbenadering ontwikkelen. Je positionering, proposities en EVP’s formuleren. Een doelgroepgerichte actie voor je ontwerpen. Een campagne voor je maken of de productie ervan begeleiden. Een (nieuwe) recruitmentsite of een sociale-mediaplan. Meedenken over de manier waarop je arbeidsmarktcommunicatie en/of recruitment kunt organiseren. Implementeren van een ATS. Realistisch en met een frisse en kritische blik.

Je moet je probleem goed formuleren. Weten wie je zoekt, waar en hoe. Het hoofd bieden aan de ontwikkelingen die op je af komen. Onderscheid maken tussen ‘best practices’, ‘hypes’ en ‘trends’. Je verdiepen in nieuwe media en de weg zoeken in het woud van data. Je managers en collega’s meekrijgen. De juiste partners zoeken en de goede samenwerkingsvorm. Nadenken over systemen. Zorgen dat je budgettair niet uit de bocht vliegt.

Dat is geen peulenschil.

Sinds 1992 houd ik me bezig met arbeidsmarktcommunicatie; als beleidsmedewerker, beleidsadviseur, coördinator, campagnemanager, trainer en adviseur. In 2007 besloot ik na 22 jaar mijn ambtenaarschap op te geven en de stap te zetten naar het bestaan als zzp’er. Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen spijt van. Wat een afwisseling en wat heb ik veel geleerd de afgelopen jaren. Maar ik ben vooral mateloos trots op mijn klanten, die de moed hadden om mijn hulp te vragen bij hun arbeidsmarktcommunicatie. En mij de kans geven om keer op keer nieuwe ervaringen op te doen.

Een ervaren adviseur met een pragmatische en nuchtere instelling.

Kamer van Koophandel: 28117099

BTW-nummer: NL1110.78.015.B01

IBAN NL55INGB0001767922

Wie en waarom?

Deze site verzamelt anoniem gebruiksgegevens.

© 2017 Wervingsvisie.nl

Wervingsvisie.nl

Lusthoflaan 31

2316 HX Leiden

Arbeids-marktplan