52 weken

Vandaag komt er een eind aan 2010. Er komt ook een einde aan het eerste volle jaar wervingsvisies. Een jaar lang heb ik met jullie mijn visies, meningen, ideeën en praktijkervaringen gedeeld. Dat heb ik met veel plezier gedaan, hoewel ik het schrijven soms – als het weer eens diep in de nacht was – ook wel heb zitten vervloeken…

Hoe dan ook, 52 weken lang vijf keer per week – vakanties uitgezonderd – berichten over arbeidsmarktcommunicatie, recruitment, werving, doelgroepen, werken, sociale media… Vaak ging het over de overheid, omdat daar nog altijd mijn hart ligt. Soms was ik onaardig, als ik weer eens te hoop liep tegen de economisch onzelfstandigen in dit land of als ik weer eens ergens gebakken lucht rook. Maar altijd vanuit een overtuiging. Omdat ik heb geleerd dat je alleen tevredenheid en balans hebt als je dicht bij jezelf blijft en bij de dingen waar je in gelooft. Zoals de Boeddha zegt: “Ik heb mijn leer verkondigd omdat het tot een einde van al het vergankelijke, tot rust, tot verlichting, tot het Nirwana voert.”

Voor iedereen: een geweldige jaarwisseling gewenst en tot ziens in 2011!

Een gedachte over “52 weken”

Reacties zijn gesloten.