Gratis whitepaper over online aanwezigheid als werkgever

De sterke toename van het bezoek aan recruitmentsites via mobiele devices en de toenemende druk om aanwezig te zijn op sociale media, zorgen ervoor dat steeds meer werkgevers serieus aandacht besteden aan hun online activiteiten. Dat is goed nieuws. Tenminste… Als je je bewust bent van het gevaar van geïsoleerde keuzes. Zoals: alleen kiezen voor een bepaalde techniek om de site responsief te maken – HTML5, CSS3 – of te snel een platform inrichten – ‘We gaan op Facebook’.

Om je te helpen om dat te voorkomen, heb ik een aantal artikelen van de afgelopen tijd gebundeld in een Wervingsvisie Whitepaper met als onderwerp web presence, of ‘online aanwezigheid als werkgever’. De whitepaper gaat in op de vraag hoe je een goede online infrastructuur opzet, hoe je rekening kunt houden met de omstandigheden waarin een bezoeker zich bevindt, hoe je ondanks een mogelijk wijde verspreiding van activiteiten tóch eenduidig en interessant kunt zijn en blijven en – last but not least – hoe je efficiënt met content kunt omgaan.

Je kunt de whitepaper downloaden via deze pagina. Gratis. En gratis is in dit geval écht gratis, het kost je zelfs niet je mailadres. Omdat ik persoonlijk een bloedhekel heb aan het achterlaten van gegevens, wil ik het mijn lezers niet aandoen. En guess what: dat blijkt nog beter te werken ook.

2 gedachten over “Gratis whitepaper over online aanwezigheid als werkgever”

    1. Dank je, ook voor je artikel dat weer een mooie hefboom opleverde! Maarre… Hoe zei je ook alweer dat je heet? Marco? En waar woon je? Dan kunnen we je op de hoogte houden van belangrijk nieuws en mooie aanbiedingen! 😉

Reacties zijn gesloten.